tisdag 5 augusti 2008

Världens bästa morgonhumör



Så här glad är min plutta så gott som varje morgon. Själv är man alltid lite yr i skallen och dimmig i blicken vid den tidpunkten på dagen.
De två senaste dagarna har varit lite konstiga att vakna upp eftersom Emil fick för sig att han skulle sova bättre på min sida av sängen. Så jag har fått inta hans plats och dessutom har jag fått se honom vakna som en solstråle på morgonen. Idag gick han upp INNAN klockan ringde. Alltså INNAN 05.50. Antagligen faller man i bättre sömn på min sida av sängen, för jag känner mig inte det minsta utvilad längre. Nästan så att jag är rädd för att min plats snart kommer att tillhöra honom. När han stigit upp och försvunnit till jobbet rullade jag snabbt över på MIN sida av sängen och somnade om direkt. Om det nu inte skulle lösa sig med sömnen här i hushållet får det nog bli en funderare på en ny säng faktiskt.

NU: Kläder på och leka med Sigrid!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken liten sötis!

Anonym sa...

Hej, jag har bott i jönköping från och till. Bodde under gymnasiet och sen lite efteråt. Pluggar utanför växjö gör jag(folkis), du pluggade i jkpg såg jag :) Vad heter de andra bloggarna? kan gå in och kika lite ;)

Anonym sa...

Gud så söt hon ser ut!
Hoppas att ni får en härlig dag!
Kram

Anonym sa...

Hon är ju bara så underbar!