lördag 23 augusti 2008

Cath Kidston

Efter en liten stunds surfande hamnade jag i himlen. Eller här inne rättare sagt.

CathKidston är namnet på butiken, som såklart inte finns i Sverige med sin underbara saker. Hittade lite städinspiration, som jag härom dagen saknade. Hade man haft ett sånt här kit när man städade hade man väl genast känt sig som Bree Van de Kamp.

Kollage med bilder från CathKidston

Någon som egentligen vet hur det fnukar att beställa saker från utlandet? Är det krångligt på nåt vis? För jag skulle gärna göra en beställning i den här butiken nån gång och sen ska vi ju eventuellt beställa en ny barnvagn från Storbritannien.

Och glöm nu inte att det faktiskt går att klicka på alla bilder som jag lägger upp, om man vill ta sig en närmre titt!

4 kommentarer:

Johi sa...

Det enda jag beställt från utlandet var just en barnvagn från Storbrittanien. En Phil&Teds blev ett par tusingar billigar. Det var lite mer krångligt såklart eftersom man fick maila sin beställning på knacklig engelska, sedan får man ju våga lämna sitt kontonummer plus att de ringer upp för att bekräfta. Det var inte så lätt att hänga med på den snabba engelskan i telefon. Sedan försvann mitt paket i en vecka men det var ju schenker i Sverige. Så med facit i hand sparade vi lite pengar men det var lite meckigt. Plus att man kommer ju verkligen dra sig för att reklamera något om det skulle strula.

Anonym sa...

Svar: Jo det löste sig. Hon tog bort bilden efter lite gnällande och la in sin egen hund. Men nog finns det märkligt folk alltid.

Tack för länken, de hade ju mycket fint där. Jag har beställt mycker för UK och det har alltid gått väldigt smidigt. De är ju otroliga på att ta hand om sina kunder.

~Livet i byn

A home far away sa...

Cath Kidstons grejer ser man lite här och var, nu senast på semestern i Sverige, men det blev aldrig av att jag köpte nåt, läs fick inte plats i resväskan, men alla saker som gör tråkiga vardagssysslor roligare är värda att få lite reklam:-!

Jag läste tidgare inlägg som du skrev om någon anonym kommentar men jag fattade nog inte riktigt...kanske jag som är trög, för visst är det väl så att man måste skriva vart man lånar bilder ifrån. Jag är löjligt rädd för att låna från t ex butiker el. dyl. för jag är så osäker på reglerna, då kör jag hellre på den säkra sidan och skriver vart jag lånat dem ifrån, är det det du fått kritik från???


Och tack snälla för den fina awarden, den absolut gulligaste awarden som cirkulerar!
Och grattis till dina fina utmärkelser också, förstås:-

Ha en fin vecka!

Kram Gunilla

Lina ♥ C´est la vie sa...

Jag brukar oxå handla över nätet från UK. Går jättebra!

L