lördag 9 augusti 2008

En alldeles egen




Nu när hösten närmar sig kanske man blir sugen på att köpa en ny almanacka. Jag skulle gärna vilja ha en från personligalmanacka.se . Ni som tidigare inte kikat in där, gör det!

Där får man bestämma hur man vill att den ska se ut utanpå och innehållet blir också efter eget tycke. Man kan dessutom välja vilken månad man vill att kalendern ska börja på. 275 kr inkl. frakt kostar den. Det tycker jag det är värt, när man får en sån fin som man i princip designat själv.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Okay det var inte alls svårt att motivera mig till köp! Jag är hyffsat enkel vad det gäller shopping...

Anonym sa...

Jag har faktiskt köpt en sådan - fast till jobbet. Den ligger & väntar på mig där, så på måndag får jag äntligen se den! Så kul när man själv kan påverka innehållet så mycket! Och dessutom få framsidan precis som man vill! Jag har köpt en för ett läsår (alltså augusti-augusti) eftersom jag jobbar i skolan. KRAMIS!