lördag 23 augusti 2008

Min första!



Jag fick min första utmärkelse av Mari! Åh, så glad jag blev nu när jag satte på datorn och såg det!
Det blir lite klurigt att skicka vidare den här till andra söta bloggare, för det finns ju så himla många. Helst av allt vill man ju skicka till nån som inte redan fått. Jag skulle gärna skicka tillbaka den till Mari faktiskt, för hon bor ju här i krokarna och har dessutom en rolig blogg. Men Nu får hon bara ett tack, för att andra ska ha chansen att få en utmärkelse! Tack Mari!

Såhär lyder reglerna i alla fall:

Reglerna är följande, fast man behöver inte följa dem slaviskt givetvis:

1. The winner can put the logo on her blog.
2. Link the person you received your award from.
3. Nominate at least 7 other blogs.
4. Put links of those blogs on yours.
5. Leave a message on the blogs of the girls you've nominated



Jag skickar detta vidare till:

1. Mariakoden - En bloggare som skriver om inredning. Den här bloggen är bra för att hon faktiskt håller sig på en "mänsklig" nivå i skrivandet. Hon kan medge att allt inte är ett rosa skimmer och det gillar jag!

2. Jelikan - En blogg om Tores mamma och deras vardag med familjen. Den här tjejen gick i skolan tillsammans med mig och jag har ganska nyligen börjat följa hennes blogg. Tycker absolut att hon är värd en utmärkelse!

3. A home far away - Gunilla, som ligger bakom denna bloggen bor i ett paradis. Till henne tittar man in och drömmer sig bort en stund. Hon visar otroligt fina bilder.

4. Woopsie daisy - Jag är bara sämst på att kommentera hos den här riktigt duktiga fototjejen. Fy skäms på mig! Hon tar helt fantastiska bilder och jag besöker henne så fort hon lagt upp ett nytt inlägg. Jag ger henne utmärklsen för att hon är värd den och som kompensation för att jag inte kommenterar så mycket.

5. Pauline - Självklart ska den här pyssliga mamman ha en utmärkelse! Hennes blogg är riktigt toppen och den handlar till stor del om familjen men har även inlsag av pyssel, vilket alltid är roligt!

6. Rosa dagar - En relativt ny blogg för mig. En mamma som skriver om inredning och familjelivet. Hon är verkligen värd ett besök!

7. The Lindbloms - Också en relativ ny blogg för mig. Den här tjejen bloggar om lite allt möjligt och jag besöker henne för att jag tycker att bloggen är lättsam med både text och bilder. Det verkar vara en trevlig tjej som ligger bakom.

Självklart behöver ni som nominerades av mig inte skicka den vidare om ni inte vill! Men ni ska veta att ni är så söta allihopa och såklart är ni värda alla bloggutmärkelser i världen!

3 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS till utmärkelsen! Den är du verkligen VÄRD!!
Nu måste jag klicka mig vidare till de som du har gett utmärkelsen till - några nya för mig! Kul!
Hoppas att helgen blir toppen!
KRAMISEN!

Anonym sa...

Tack....!!
Å du får en av mig!!

Tack, sötis!!

Kraaaam!!!!

Anonym sa...

Tack så himla mycke för utmärkelsen! Blev såååå glad!
KRAM