lördag 16 augusti 2008

Ikea och Lars Winnerbäck



Min plan om att inte åka till ikea sprack. Svärmor ringde och sa att hon skulle komma upp idag och hon tyckte att vi skulle ta en sväng på Ikea och A6. Jag tackade inte nej. Skulle inte handla nånting, men kom ändå hem med en ny mobil, ljus från Åhlens, rivjärn och en kalender.

Igår kom Emil äntligen hem med katalogen också, så med lite vindruvor, chips och dip var kvällen fulländad.

Gick ut på balkongen nyss och hörde att det spelades nere i folkets park och jag kom på att det faktiskt måste varit idag som Lars Winnerbäck spelade. Så jag funderar på att slå mig ner där ute en stund och lyssna. Man hör ju ganska bra. Just nu är det bara förbandet och det är inte så intressant.

Hoppas ni har en trevlig kväll!

5 kommentarer:

jennys hus sa...

härligt med lite gratis konsert. Är väldigt avis på att du fått ikeakatalogen. Kram/jenny

Tjohalia sa...

Vad mysigt det lät att få lyssna på Lars Winnerbäck från balkongen!

Svar: Tack! Hoppas du har en fortsatt trevlig helg. Kram Sandra

Anonym sa...

Skulle gärna suttit på din balkong i går och lyssnat, själv satt vi och lyssnade på Vätter-nånting som var nere vid Vätterstranden, grillade och hade det allmänt trevligt med goda grannar.

Var oxå på Åhlens igår och köpte lite tyg, även IKEA och en del andra affärer fick fint besök av mej.

Anonym sa...

mirka; Tack! Jasså? Det låter snyggt ju. Har själv varit inne på att göra en tygtavla av tyget "Staden" i rött till jul men jag har inte bestämt mig ännu. :)
Måttet är 90 x 300. Vi gjorde en ram till vår. Det kommer ett inlägg om det sedan. :) Kram Malin

Anonym sa...

Vad mysigt med en sådan bakgrundsmusik på balkongen!!

Kakan är mer än värd att bakas, den smakade helt fantastiskt!

~Livet i byn