tisdag 19 augusti 2008

Vem är du lilla besökare?

Nu gör jag en liten härmisgrej som Jelikan hade på sin blogg... Hope it's ok?!

Jag är bara såååååå nyfiken på vilka ni besökare är. Kan du inte bara ta en minut eller två till att svara på några frågor?? Du behöver inte skriva ditt namn om du inte vill, men svara gärna på de andra frågorna.

Jag är väldigt tacksam för svaren och vill samtidigt tacka för att du besöker bloggen! Alltid kul att se när siffrorna har stigit!

  • Namn?
  • Ålder?
  • Bor?
  • Hur ofta tittar du in hos mig?
  • Har vi träffats i verkligheten?
  • Övriga synpunkter(tex. vad du vill se mer eller mindre av)


Kram på er!


20 kommentarer:

Anonym sa...

Jag köpte bokstäverna på A6 fanns kvar i lördags iaf.

Vad fint Sigrids rum var, perfekt för en liten tjej!

Anonym sa...

Hej,

Jag är in här så ofta jag kan och vi har ju inte träffats i verkligenheten. Men jag brukar alltid lämna en kommentar efter mig.

~Livet i byn

Anonym sa...

* Namn: Heidi
* Ålder: 24 om 2 dagar :)
* Bor: utanör halmstad i halland
* Hur ofta tittar du in hos mig: varannan dag kanske, då ja går igenom de bloggar ja läser :)
* Har vi träffats i verkligheten: tror inte det.

Ha en fortsatt trevlig dag :)

Anonym sa...

- Heléne
- 28 år
- Luleå
- Så ofta du uppdaterar... använder ju såklart bloggkoll.
- Nej vi har inte träffats
- Tycker du har en bra blogg me blandningen som ja gillar just nu då vi oxå har en liten tjej å så älskar ja ju inrdening oxå!

Anonym sa...

Helt ok att du härmas, är ju så kul och veta lite om sina läsare!

Namn: Angelica
Ålder: 23
Bor: Stjärnehult utanför Anderstorp
Hur ofta tittar du in hos mig: Varje dag
Har vi träffats i verkligheten:Japp, gått på samma skola
Övriga synpunkter(tex. vad du vill se mer eller mindre av): Fortsätt skriva som du gör, gillar att det är om lite allt möjligt!

Minna sa...

Namn? Minna :)
Ålder? 18.
Bor? Anderstorp
Hur ofta tittar du in hos mig? Varje dag.
Har vi träffats i verkligheten? Yes :)

Anonym sa...

Namn: Petra
Ålder: 26
Bor: Skåne
Hur ofta tittar du in hos mig: En gång om dagen kanske.
Har vi träffats i verkligheten: Nej
Övriga synpunkter: Hittade en länk till din blogg på fl. Föll direkt för din smak vad gäller inredning och bebisprylar. Så jag bestämde mig för att följa.. :) Fortsätt som du gjort!!

Anonym sa...

Ang att vi godkänner våra kommetnarer verkar du ha missuppfattat vad jag menade. Vi ser våra kommetnarer, svarar på dem och SEN publicerar vi våra kommentarer. Ingen kunde alltså ha kunnat hinna att haka på diskussionen, och ännu mindre chans att om det vore nån annan så spårades ip-adressen till sthlm.

jennys hus sa...

Jag har dig på bloggkoll så jag kikar nog nästan in varje gång du gjort ett nytt inlägg.
Har nästan just hittat till dig men jag gillar dig och din blogg:-)
Kram/jenny

Anonym sa...

Ja, du har ju lite koll på mig tror jag men jag heter iaf Sara, är 26 år och bor i Torshälla utanför Eskilstuna. Är ursprungligen från Skåne så åker/kör med jämna mellanrum genom Jkpg och då händer det att jag tänker på dig. Haha, vilket stalker jag är ;)

Läser din blogg dagligen - har aldrig träffat dig men gillar mamma-bloggar. Tycker också att Sigrids rum är superfint! Kram

Anonym sa...

Yes ska visa bäddsetet senare... har fortfarande bara en vagga till tjejen så kan inte bädda me de riktigt ännu. Men bilder kommer senare!
Kram

Anonym sa...

Haha...förstod du min beskrivning!?
Jag gillar dig i så fall ;)

Jag kan åxå svara lite:
jag kikar in då å då, är...piiiiiip...förträngning...förträngning....år, bor i piteå. Har aldrig träffat dig, vad jag vet.
Like your blog!

Kram å gonatt!!!

Anonym sa...

milla 25 år bor i halmstad. första gången jag är här :)

Anonym sa...

milla 25 år bor i halmstad. första gången jag är här :)

Anonym sa...

hej..
Hannele här.
bor i Hok är 29år
är varje dag inne o kika på din sida..
ja va mer behöver ja säga du vet de mesta om mig.. *ler*

Anonym sa...

Visst ska de andra väggarna vara vita. Vill inte ha en massa färg i sovrummet utan som jag skrev variera med annat ist. Fast det blivande datarummet ska nog få en chock.......kanske. Klurar lite på nåt men det återstår att se.

Hoppas ni får en trevlig förmiddag på öppna förskolan!

Rosa Hemmet sa...

Tjopp! Camilla heter jag och tittar in med ämna mellanrum. Bor i regniga staden Luleå. V har nog aldrig träffats i verkligheten men man vet aldrig! Jag tycker du har en trevlig blogg med en härlig blandnng av allt möjligt, personlig och fin! Ha det bra

Anonym sa...

26 år, bor i Halmstad! Kollar in rätt ofta, kanske inte varje dag men nästan! Gillar din inredningsstil, fint du har det hemma :-)
Vi har aldrig träffats vad jag vet :-)

Anonym sa...

Cissi
27
Hallsberg
Några ggr i veckan.
Nix

Kommer inte ihåg hur jag hamnde här, via Familjeliv kanske kan det stämma?

mirkajohanna sa...

Jag finns på familjeliv så det kan mycket väl stämma :)