torsdag 21 augusti 2008

Bilder från mobilen

Nu var jag bara tvungen att testa hur det funkade att lägga in bilder från den nya mobilen med den där usb-saken som följde med. Jo, jag som är så oteknisk tycker minsann att det här är riktigt häftigt, för usb-saken, den lyser grönt när man stoppar den i datorn! Nu är jag säkert lite efter i svängarna...




Sigrid är därmeot väldigt före, hon har redan börjat läsa reklamen som kommer med posten!

Japp, bilderna är väl inte i toppkvalité, men tanken var ju att jag nu skulle testa om jag lyckades göra det här på egen hand. Och nu är det ju bevisat, jag är en wonderwoman!

Sen vill jag tacka er som tagit tiden till att svara på frågorna i tidigare inlägg! tack tack! Men man får gärna fortsätta lägga in svar där, så blir jag ännu mera superduperglad!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Svar: Ja, jag gör tårtbottnarna själv. Har sedan en tårtdelare & delar tårbotten med. Min favoritfyllning är marsankräm på understa lagret & sedan hallon & blåbär ihopmosat med lite grädde på andra lagre. Jag brukar dekorera tårtorna med smörkräm & då är det gott att ha lite grädde ihop med bären.

KRAMAR!

jennys hus sa...

blev ju bra bilder. sen är det kanske inte det lättaste att fota en liten sötnos som inte vill vara helt still;-)
Kram/jenny

Johi sa...

Hej hej! Hittade dig via livinglikelinda. Var ju tvungen att läsa kommentarerna om barnrummen *egovarning* Sedan blev jag ju nyfiken på en hva-tjej eftersom även jag är det. Inte nu men de första 18 åren... Grattis förresten till bönan i magen. Jag har två år mellan mina och det är full fart men sååå roligt. En vän till mig är lika gammal som du och väntar oxå tvåan (1,5 år mellan barnen). Måste tipsa henne om din blogg. Trevlig helg!

Rosa Hemmet sa...

Tjopp! ja vad du e duktig bruden, verkligen teknisk :) det måste ju va super att kunna fota bilder med telefonen, för den har man ju med överallt. Min telefon har så grynig kamera så det kommer inte på tal. Söta bilder på en söt tjej! Trevlig helg:)

Anonym sa...

Vilken tur att Sigrid är så noga med att läsa reklamen. Frågan är om mamma och pappa kan läsa i dem senare eller om de liksom är färdiga för sopkorgen då ;0)

~Livet i byn