måndag 25 augusti 2008

Moi suomalaiset!


En oo ennen tässä kirjottanu suomeksi, pitää yrittää vaikka saattaa mennä vähän huonommin tää suomen kieli :)

Mä tiiän että ootte muutama sieltä suomesta joka käy mun sivulla katsomassa, ja en mä teitä oo unohtanu! Ajattelin että joskus varmaan ois kiva ymmärtää mitä mä kirjoittelen, ja eikä vaan katsella kuvia.

Sigrid on eilen täyttäny 6 kuukautta ja oli eilen vähän kuumeessa. Mutta kyllä se aika pirteä oli kuitenkin. Kohta se varmaan konttailee :) Ja hampaat on melko varmaan tulossa kun käsi on koko ajan suussa.
Sigrid on ollu oikeen helppo pieni tyttö, ja en voinu arvella että se oli niin kiva tämä eläma pienen lapsen kanssa. Vähän harmittaa että en oo puhunu Sigridille ollenkaan suomea, mutta jotenkin se tuntu kummalta puhua muuta entä ruotsia. Eniten me ruukataan olla kotosilla mutta kerran viikossa me käyään semmosella "lapsi ja äiti-ryhmässä", en oikeen osa sille sanaa suomeksi. Sielä me rukataan jutella toisten äitien kanssa ja kahvistella.

Mä meinasin keretä käymään suomessa mutta nyt ei varmaan jää aikaa kun kohta taas toinen pieni vauva on tulossa. 28/2 2009 on laskettu, ja saa nyt nähä jos vauva taitaa tulla Sigridin tai minun syntymäpäivälle... Yhtenäiset juhlat meillä varmaan aina tulee olleen.


Musitakaa että mulle voi laittaa pienen vistein täällä sivulla. Kirjoittakaa vaan "kommentaariin" tässä alla. Sielä tulee valkoinen ruutu teidän viestille, ja sitten pitää kirjoittaa ne kirjaimet mitkä näkyy pienemmässä ruudussa. Nämä kirjaimet mä oon joutunu laittaa, koska mulla tuli aika paljon mainoksia sivulle. Ja sitä pystyy tietenkin olla "anonyymi" ja ainoastaan viestiin pistää oman nimen.


Toivottavasti tästä sai jonku verran selvää!

Hauskaa syksyä kaikille!

(Ja, som ni förstår alla, så skrev jag på finska här och detta var ett meddelande till mina läsare i Finland. Kände att jag likagärna kunde låta dem läsa min knaggliga finska lite.. för kanske tröttnar de på att bara titta på bilderna och inte förstå den svenska texten.)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Shit... oj, oj, oj.. jag fattade inte ett ord.. tihi.. men lika söt som vanligt är hon på bilden!
Kram

Sandra / Vit design sa...

Hihi jag det förklara varför jag inte förstod ett ord.

Svar: Tack så mycket att du hållit tummarna för mig! Kram Sandra

Anonym sa...

bra jobbat kusse,. hehe. ja hade nog inte fixat ihop så mycket text som du gjorde.. har du lite ågren att du inte pratar finska me Sigrid?? då e du inte ensam... för ja är jätte dålig på de med. kan ju komma något enstaka ord då o då. men man märker ju att Embla tittar på mig o undrar va ja pysslar med då. *S* ska försöka o bättra mig lite.. så att barnen lär sig lite iaf.. hoppas att allt är bra med dig.. kram /Hannele me familj..

Rosa Hemmet sa...

Ah du e från Finland eller? Finska är ett språk som jag verkligen gilar, pappa är från tornedalen men där pratar dom ju inte samma, mycket i på slutet bara ;) Tycker absolut att du ska pika killen lite ang. giftermålet ;) Ha det fint

Anonym sa...

Du har skrivit jätte bra på Finska!! kramar!

Anonym sa...

Terve terve! Eikö olekkin vaikeata kirjoittaa suomeksi kun ei ole pitkään aikaan kirjoittanut. Ei kyllä minulla ainakaan mene yhtä sujuvasti kun tuo ruotsin kieli... :-)