fredag 15 augusti 2008

Ut på golvet...




Det spelar ingen roll hur många gånger man lägger henne på mitten av filten/täcket. Ändå sticker hon ut på golvet. Som nu, hon ligger och pillar med bandet som hör till babyskyddet. Försökte försiktigt flytta upp henne till täcket som ligger på golvet, men misslyckades totalt då hon gav ifrån sig ett illtjut och fortsatte hålla fast i babyskyddet. Bara att lägga tillbaka henne där hon själv valt att vara... Nu gäller det att hålla ögonen öppna lite extra för hon gör inte särskilt mycket ljud ifrån sig när hon förflyttar sig. Det verkar liksom inte som att hon tänkt informera mig när hon ska åla/krypa iväg. När det väl händer kommer jag väl stå med näsan halvvägs i diskmaskinen och inte ha en susning om vad som pågår.

Japp, nu är det fredag i alla fall. Det är ju inget speciellt egentligen, eftersom de flesta av mina dagar ser lika ut. Emil jobbar som vanligt och jag ska väl småplocka lite här hemma innan jag går till affären och unnar mig nånting.

2 kommentarer:

Anonym sa...

naw så söt :)

Anonym sa...

Hon är väl för go... hon ser ju precis ut som dig mirka...=)