söndag 20 september 2009

Välkommen söndag!


Även den här morgonen ligger en tjock dimma över våran lilla by. Tyst och lugnt är det. Sigrid har knaprat i sig nån tugga av smörgåsen och jag dricker lite te i förhoppning att lindra förkylningen.

Igår gjorde jag nåt sjukt. Ni skulle bara vilja veta. Och ni kommer att få veta antagligen. Min vanliga image är förstörd i alla fall, så kan man säga.

Den här dagen kommer förmodligen att bli slö. Jag kommer nog att strosa runt i mjukisar kanske se nåt reprisavsnitt av idol. Har en hel drös med kataloger som väntar på att plöjas igenom.

Morgonens slösurfande har i alla fall resulterat i att jag hittade en bra deal på snygga Marimekko-servetter. Sånt går ju åt hörni, så varför inte slå till på många på en gång? Man kan alltså få 6 olika motiv(dessa på bilden) för 119kr hos butiken Förr. DET är helt klart ett bra fynd tycker jag!

1 kommentar:

Mari sa...

God middag!

Va billigt för alla servetterna, brukar väl kosta 50 kr för en paket, nåt skumt;-)

Hade ett bageri/konditori nere i centrum innan men nu är det lägenheter.-(:
Har inte en aning om va de har i hembygdsgården för fika, har nog aldrig varit där om jag ska vara ärlig, köpte våra på Central konditoriet, stora rejäla på thekakor 55 kr som en hel middag.

Hmmm! Va har du nu ställ till med? Ska jag ringa någon väninna i 10hult och kolla om det hände nåt konstigt igår kanske?

Kramen!