söndag 20 september 2009

En lista från finaste Lina:

1. VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Jag gick i högstadiet.
2. VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Jag var föräldraledig med Sigrid och gravid med Viola
3. FEM SNACKS DU GILLAR
Dessertostar, ostbågar, chokladpraliner, Torkat renkött och Clementiner
4.FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL

*Björn Rosenström: HET
*Elin Sigvardsson: When it comes to you
*Mariah Carey: Hero
*Thåström: Flicka med guld
*Snoop Dogg: Drop it like it's hot

(det finns inga som helst möjligheter att få höra mig demonstrera dessa blandade musikval)

5. FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR
Köpa ett hus på landet, köpa en snygg bil och skaffa körkort, operera ögonen, betala studielån och resa med familjen
6. FEM DÅLIGA VANOR
River på tånaglarna, svär lite förmycket, förlägger saker väldigt lätt, tankspridd (tar med mig tv-dosan i tron att det är mobilen i väskan, lägger ersättningspulver i kaffekokaren osv.), ganska otålig och vill att saker ska hända snabbt, har en del halvfärdiga projekt
7. FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA
Äta, sova, skapa, fika och mysa
8. FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA
Axelvaddar, skotskrutigt, fotbollsstrumpor, sånt med playboy eller andra tydliga märken på, neonfärger
9.FEM FAVORITLEKSAKER
Barnfilmer, bokmärken, trolldeg, nabbipärlor o råttfällan-spelet
10.FEM PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UNDERSÖKNINGEN
Tråkiga jag säger att alla ska göra den. Och säg gärna till om du gör den så jag kan gå in och kika på svaren:)

2 kommentarer:

Selina sa...

Duktig tjej :-)
Älskar flickan med guldbruna ögon av Thåström!

//Love Selina

josefin :) sa...

Jag har gjort det! kram Josefin