måndag 7 september 2009

I år ska minsann glöggpimplas


Då har informationen om årets glögg släppts lös på nätet. Clementin är smaken för detta året och jag ser rktigt fram emot att kunna smaka första slurken av den här. Förra året var jag ju gravid och fick snällt titta på flaskan. Så var det året innan dess också. Och gud, vad det låter sjukt. Men i år! I år ska det supas rejält, höll jag på o säg.. Nä, men en sån flaska ska jag i alla fall ha. Om jag till och med skulle ta och förhandsboka den så att jag inte missar min stora happening.


1 kommentar:

Karin hemochliv.blogg.se sa...

Tack för fina ord på min blogg. Så ni ska flytta? Hur känns det?

Vet du hur man gör så att jag nu när jag lämnar min kommentar hos dig att du kan klicka på min kommentar och komma till min blogg. Som det är nu så ser du bara att det står Karin hemochliv.blogg.se eller hur? Inte kan du klicka så du kommer till min blogg?