torsdag 3 september 2009

Sigridshopping






Idag kom käre kusin på fika på förmiddagen och efter det erbjöd hon mig skjuts in till stan så jag hakade hastigt och lustigt på. Utan smink och med noll koll på "kläder efter väder". Sigrid fick sig lite nya grejer och jag gick tålmodigt runt i ösregnet. Just sådana här dagar borde man faktiskt överväga att traska runt på köpcentrumet istället. Men, dyngsur och nöjd kom jag hem i alla fall. Det blev lite kläder från Lindex, ett par skor från DinSko, ett diadem från H&M och stövlar och leggings från PolarnOPyret. Sigrid var så glad över stövlarna att hon vägrade ta av sig dem, det blev en stund av skrik och gap innan hon fick sova på saken lite. Så nu har vi käkat en perfekt tacomiddag med levande ljus och jag har fått mig en värmande dusch efter regnet. Känns bra!

Önskar er en riktigt härlig torsdag kväll!

2 kommentarer:

mamma till 2 busfrön o lilla freja sa...

eheh ja du har då handlat lite ser ja till sigrid,, men de e inte fel o kunna få göra de utan barnen, snacka om att de e något smidigare o vara ute o göra de helt själv...

Sara sa...

Haha, Edvin är precis tvärtom - hatar gummistövlar :-)

Idag kom armbandet och det var verkligen jättefint! Tack så mkt :)