tisdag 1 september 2009

Så då gott folk...

... är det dags att avslöja vad det är för hemlis jag bär på.

Vi ska flytta!
IGEN!

och jag trodde aldrig att jag skulle säga det här men...


*pampampampam* till anderstorp.

Mygodinheaven tänker nog alla som bor i Gislaved och fnyser åt a-torparna. Nu har familjen Stormvall sjunkit lågt. Men sanningen är den att det kom ett bra tillfälle för oss som inte var värt att motstå. Man KAN bo där också. Och framförallt vi VILL bo där. Vad gör man inte för att bo några mil närmre gekås. Och svärmor.

10 kommentarer:

Be Inspired -inredning och design sa...

Sv. Hihi, och mitt kaiku sitter ute på altanen (där man knappt är nuförtiden) hihi. Lär nog ta in det och hitta en bra plats innomhus =)

Kram Sofie

Jelika sa...

Att flytta från Gvd till a-torp är det bästa jag gjort. Trivs som bara den. Dock bor jag ju utanför men de kvittar.
Var i a-torp är det som ni skall bo?

Anonym sa...

Ja du Mirka, riktigt roligt att ha er nära. Och vi är redo för en insats i flytten.
Kram Svärmor

Jelika sa...

Mitt hålligång igår straffade mig rijält igårkväll och inatt. Trodde mina ljumskar var påväg att hoppa ur led el något sånt när jag gick. Hade grymt ont. Även trycket ökade neråt och mensvärken. Men nu behöver jag bara hålla igen idag och sen kan jag föda när jag vill för från och med imorgon slipper jag åka till jönköping utan kan åka till värnamo istället :-)

josefiiiiiiin :D sa...

kommer bli skit skoj att ha er såhär nära :D:D:D

Minna sa...

Tycker det är jättekul att det är just ni som flyttar till vårt gamla hus! :) Har känts tråkigt hela tiden att tänka på att vem som helst kommer flytta in o bo i det huset jag bott i hela mitt liv :O

mirkajohanna sa...

Ja, Minna det ska bli skoj det här! Och du är såklart välkommen precis när du vill :)

Mari sa...

Här chockas det minsann:-)

Antar Emil fått ett bra jobb då eller ska han pendla?

Ha en bra dag! Kram!

Inspirera Mera sa...

Åh vad roligt att ni ska flytta!
Kram Sandra

Minna sa...

Tacktack, :) Klart jag kommer & hälsar på! Blir ju inte speciellt svårt o hitta dit, haha. Och inte lika långt bort som innan :)