onsdag 23 september 2009

Tävling!




Jag tycker helt klart att 45.000 besökare behöver firas! Så nu är det tävling!



Vinnaren får välja ett valfritt flätat armband!


(bilder på olika sådana finnes under kategorin "armband" här)



Reglerna är väldigt vanliga bloggtävlings-regler:


1 lott får du om du skriver en kommentar till detta inlägget. Typ "hejhej, jag gillar blåbär" eller nåt annat du vill framföra. Bara "hejhej" funkar ju också. Man är ju inte så pratglad alltid. Jag önskar även en mailadress så jag kan kontakta vinnaren.

2 lotter får du om du har en blogg och väljer att länka till denna tävlingen där. Då får man lov att låna bilden. Då vill jag även att du säger till i kommentaren i detta inlägg att du har länkat.

TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD!



88 kommentarer:

Anonym sa...

Snygga o orginella smycken...Grattiskramar
Yvonne

Josefine - يوسفين sa...

Hej hej, så klart jag vill vara med i din tävling. Jag länkar också till tävlingen i min blogg och lånar din bild på armbandet. Kramar från K-son

mamma till 2busfrön o lilla freja sa...

jaha tävlingsdax o firar dax,,, dina smycken e ju så snygga,, o du har varit grymt flitig den sista tiden har ja sett,, duktiga du måste ja ju få lov o säga..

Gabbies sa...

Grattis till 45.000 besökare! Jag vill vara med och fira! Länkar i bloggen =)

Hoppas på tur!

Ha en bra kväll!

Maria sa...

Hejhej jag gillar hallon :D




Maria.tihkan@lemshaga.se

evamar - tävlingsblogg sa...

Hejhej, jag gillar inte blåbär men jag gillar dina armband. Särskilt mycket gillar jag det här med texten du gör mig lycklig;

http://piffigt.blogspot.com/2009/09/tro-hopp-karlek-009.html

Och jag länkar såklart:

http://evamar.blogg.se/2009/september/armband-30-september-2.html

Lotta sa...

Fina armband o söta små flickor du har. Vackra namn ni har valt till dem oxå!
Jag är gärna med o tävlar.
HejHej!

Erika sa...

Jag är med och har läönkat på www.shopaholicans.blogg.se/tavlingar

Millah sa...

Jag är absolut med :)

Annika sa...

Hej Gratulerar till dina 45000 besökare! Och vilka fina armband! Jag har länkat i min blogg:
http://pyretpepsi.blogg.se/2009/september/valfritt-flatat-armband-att-vinna-hos-mirkajo.html

Syskonbloggen sa...

Hej vi är gärna med och tävlar.
KRAMS!

Du når oss via:
schoultzbenita@hotmail.com

stora O lilla E sa...

hej hej, jag gillar blåbär.. ;) och så älskar jag dina fina smycken!
kram

Karin hemochliv.blogg.se sa...

Jag är med och tävlar:

http://hemochliv.blogg.se/2009/september/jag-ar-med-och-tavlar-igen.html

Anonym sa...

Hejsan hoppsan!! jättefina smycken =) klart jag vill vara med och tävla.

/Linda

akarg1@hotmail.com

Lisa sa...

Dina smycken är superfina och jag vill såklart var med i tävlingen!


lisa.stenberg@ptj.se

TAMI sa...

Hejsan, grattis ska jag börja med att säga! Jag skulle bli sjukt glad om jag vann det rosa flät-armbandet där det står kärlek i en rund ring: http://3.bp.blogspot.com/_gpewuyecx9c/SprH-uPIRbI/AAAAAAAACgo/8T7_-zi4oao/s1600-h/DSC01697.JPG

det är dem bilden! Jag har länkat dig: http://www.tami.devote.se/blogs/2708814/taevling-hos-mirkajohanna-.htm fast i inlägget la jag fel bild, hoppas du vet vilket jag menar i alla fall!

Jag hoppas verkligen jag har turen med mig, älskar armbandet & rosa, min favoritfärg ju!
många kramar, tami.

Mel sa...

HEJ :D
Tycker vekligen om dina smycken. Och grattis till besökarantalet!!
Om jag vore den lyckliga vinnaren skulle jag valt armbandet 009 med texten "tro hopp kärlek" Riktigt snyggt ;)

Min epost:
melaniemarkari@hotmail.com

Ha en bra dag!

Christina sa...

Jag är med....vill gärna tävla om snyggt armband!
christinagunnars@hotmail.com
Mvh

Linn Ivarsson sa...

hejhej!! jag vill va med =) det översta =) det svarta vill jag vinna.... =)

Christina sa...

Jag är med....vill inte missa chansen på ett snyggt arband!
christinagunnars@hotmail.com
MVh

Nicole - BloggBlondinen sa...

Gud vilka fina armband =) jag vill verkligen vara med att tävla!!

luxurypink@hotmail.com

Helena F sa...

I´m in. Trevligt att läsa din blogg, Mirka! Trillar nog in en liten beställning på smycke från mig snart ;).

helena@saltweb.se

//HelenaF

isabella sa...

Tjena mors galosch! jag vill gärna vara med hih riktigt snygga armaband! (:

monikanen sa...

Såklart man vill vara med i din tävling.
Grattis till 45000 besökare:)
Kram Monica
monikanen@yahoo.se

Anonym sa...

Hej! Vilka fantastiskt fina smycken och dessutom verkar det vara en trevlig blogg. En till som jag tänker läsa regelbundet =) Jag hittade hit via Karin som har hemochliv. Hälsningar Martina

Carita sa...

Hej :) Jag är gärna med i din tävling. Tycker det var snyggt som du hade lagt in i inlägget, det första med svart band! SKitsnyggt!

Jag har länkat: http://caritatavlar.blogg.se/2009/september/flatat-armband.html.

turkost@gmail.com.

Sofia sa...

Ojojoj, klart att man vill vinna någon av dessa skönheter! Länkat har jag också :)
http://fiaslivsblogg.blogspot.com/2009/09/armband.html
Nu ska jag fortsätta kika runt på din härliga blogg. Keep up the good work! :)

Sallyomuffy sa...

Hej Hej,
Grattis till 45.000 underbara besökare! Hihi Jag älskar jordgubbar och blåbär <3
Jag har alltid älskat din blogg och dina smycken. Jag är mer än gärna med, jag har även länkat:
http://sallyomuffybloggen.blogg.se/2009/september/tavling-hos-mirka-johanna.html
Jag gillar mest virkad armband med kedja nr 018. Den är så speciell och underbar! Hoppas att du har en bra dag,
Bamse kramar från Sallyomuffy

sallyomuffy_bunny@hotmail.com

Anonym sa...

Grattis till dina 45000 besökare!
Jag vill så gärna delta i denna fina tävling.
Hoppas du får en trevlig torsdag :)
(santtu_nyberg@hotmail.com)

Emelie sa...

MEN MIRKA! Jag skulle gärna länka din tävling, men jag vet faktiskt inte hur man gör. hahahha. Smarta Emelie träder fram, Japp! Men jag kan ju iaf skriva här.. det är nåt att hurra för! ;)

Linda sa...

Jag är med! :D
Har länkat och grattis! ^^

LÄNK; http://lindadoos.blogg.se/tavlingar/2009/september/armband.html#comment

Kontakta; lindadoo@live.se

Anonym sa...

hej hej jag är en tjej som vill vinna ett fint flätat armband jag tror att jag har hamnat rätt

mathildaros@hotmail.com

Anna sa...

Intressant form av tävling, jag deltar gärna och länkar till din blogg med en bild på armbandet jag vill ha :)

Grattis till det stora antalet läsare!

Anna sa...

Jag glömde förstås att lämna min mail-adress:

Sidenvind@hotmail.com

Lillan sa...

grattis till besöken och vilka fina armband! klart jag vill vara med i utlottningen. har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2009/september/valfritt-flatat-armband.html

mail: litenmentuff@live.com

Anonym sa...

hejsan hoppsan. här skiner solen, tur det, för snart ska jag ut o röra på mig. :) /martina_holst@hotmail.com

Sara sa...

Hej och grattis! Jag vill gärna vara med i tävlinge, har länkat här; http://dolphin.blogg.se/tavlingar/2009/september/armband-2.html

Jeanette S sa...

Jag är gärna med och tävlar. Jättefina armband!

Kashaya sa...

Är gärna med och tävlar och har länkat här

http://kashayatavlar.blogspot.com/2009/09/tavla-om-armband_4166.html

Superfina armband.=)

Egater sa...

Hej! This is very lovely bracelates :) And congratulations, this is big number of visitors.
Greetings from Estonia!
I hope I can be in this giveaway :)
egateris at gmail dot com

Veronicva sa...

Tack så jättemycket för tävlingen, äntligen ett tillfälle att vinna lite fina saker !:)
jag skiriver inlägg om att jag är med och tävlar här, ha det bäst,
Kram!
www.veronicataimela.blogg.se

Ma-Linn sa...

Vilka jättefina armband, vinner jag inte måste jag köpa ett :)
Har länkat på min blogg också.

Unknown sa...

hej hej hemskt mycket hej!!

flätat med kedja/nr018!!
det var ju urfint tycker jag!!

kram kram

jama sa...

Shit va SNYGGT!!!! JAA JAAAG VILL VAAA MEEE, o nu jäklar vill jag vinna oxå!! (min tur nu?) ;-)

Jag länkar oxå, of course.

Liams mamma sa...

så fint :) grattis!

Klart jag vill vara med och tävla har även länkat i min blogg :)

Feb e en bra månad, fick min son den 13/2-08 och sj fyller jag år 15/2!

Anonym sa...

Jätte fina armband! :D

Anni_92a_@hotmail.com

Anonym sa...

Finfina armband! :) Anna.Eriksson@esk.johnbauer.nu

Åsa sa...

Jättefina armband! Jag vill gärna vara med.

Sofia sa...

Sjukt snygga armband. Du har garanterat valt RÄTT smycken. Länkar din tävling:)

Kram

CYANESSA sa...

Oh damn vilka snygga smycken! Jättefina verkligen. Gillade det svarta skarpt :)

ha en fin kväll,
Kram
Linda

Sofia sa...

Jag vill oxå gärna va me och tävla. länkade till tävlingen på min blogg.

fiadevil@hotmail.com

jagochmitthem sa...

Snygga smycken!! Jag vill gärna vara med och tävla.

Kram Annette

suss sa...

hejhej, jag gillar blåbär........ ja det gör jag ju, men jag gillade dina armband med. Hoppas jag har tur och får vinna ett!! = )

jessie sa...

Åh så fina armband! Jag vill gärna vara med och tävla! =)

Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/september/vinn-ett-valfritt-flatat-armband.html#comment

Och här är min mailadress: Jesssica.blogg@hotmail.com

Ha det så bra!
/Jessica

alexandra♥ sa...

hejhej jag vill vara med och tävla om dem GRYMT snygga armbanden!! älskar verkligen flätade armband, skulle bli jätteglad om jag vann!, följer din blogg och den är sjukt bra, vill jättegärna vinna så håller tummarna! ha de bra :)

Jessica sa...

Hej hej.
Väldigt fina armband. Skulle bli sååå glad om ett av dem blev mitt.
Min mailadress är: jenka122@hotmail.com

Thi Anh Van ♥ sa...

den silvriga armbandet tog mig med storm, hehe :)

Håller alla tummarna, stortårna & liltårna att jag kammar hem vinsten:)

Här är länken till tävlingen!

http://asiansisters.blogg.se/2009/september/vinn-valfritt-flatat-armband.html#comment

Kram ♥

Thi Anh Van ♥ sa...

glömde mailadressen

honeyboofiy@live.se

(:

Sara sa...

Köpte ju ett armband av dig och det har verkligen blivit favoriten. Skulle SUPERGÄRNA vilja vinna ett till men då jag redan har ett ska jag vara schysst på de andra och endast tävla med en "lott" :-) Kraaam

AnnaC sa...

Stort grattis till 45000 besökare! Jag tar gärna chansen att vinna ett av dom fina armbanden!

acwse@hotmail.com

Pernilla sa...

Jag vill absolut vara med! Skulle gärna ha det svarta armbandet!
Jag har länkat här: http://pernillastavlingsblogg.blogspot.com/2009/09/armband-309.html

Anonym sa...

Såklart vill jag vara med o tävla. Har varit sugen på ett armband ett tag. =)
/Jenny

jsanell@hotmail.com

En Mölnbobos Liv sa...

Jag tyckte det svarta på bilden var superfint.

Jag är gärna med och tävlar, har länkat här

http://molnboanna.blogg.se/2009/september/vinn-armband-17.html

info@annakarlsson.se

Millah sa...

Jag vill sååå gärna vinna

Grattis till besökarna :)
Kramar

lottaplott sa...

Hej hej.
Rammlade in på din sida av en slump och blev förälskad i dessa snygga armband.
Givetvis vill jag vara meed och tävla!

http://lottaplott-tavlar.blogspot.com/2009/09/tavla-om-ett-valfritt-flatat-armband.html

Efwa - Medea sa...

Oj, jag har visst inte visat att jag vill vara med och tävla! Självklart tänker jag länka från min blogg också.
Dina armband är såå fina!

Assi sa...

hejheeeeeej är med och tävlar :D wohooo! (min mail: assii-@hotmail.com)

Anita sa...

Jag vill gärna vara med och tävla!

anonitota@comhem.se

Paula sa...

Ohhh så fina armband, självklart vill jag vinna en. :-)
allenp@glocalnet.net

rebecca :) sa...

hej hej!
Jag gillar också blåbär! :D

anyway, jag vill vinna det svarta armbandet :)
kramkram!

Jenny sa...

Hej hej!

Jag vill vara med..

Har länkat också : http://jennydepp.blogg.se/2009/september/tavling-9.html

/jenny

Malin sa...

Hejsan! Jag är jättegärna med och tävlar :D Skulle vara jättekul o vinna! länk: http://malinjohansson.devote.se/blogs/2737570/taevlinghosmirkajohanna.htm#WriteComment

MM sa...

Hej där! Vilken mysig blogg du har! Hittade 'hem' till dig via 'syster' Medea, självklart vill jag vara me o tävla om fint armband!!! jag länkar även i min egen blogg till dig, välkommen :)
Kram,
Malin
(killmamma@hotmail.com)

Amanda sa...

Vilka underbart fina smycken du gör! ^^

Jag vill absolut vara med och tävla. :)

Har länkat här:
http://creyla.blogg.se/tavlingar/2009/september/tavling-flatat-armband.html

Jag lånade bild på det flätade armband jag genast föll för.

Hoppas på tur! ♥
creyla@live.se

Anonym sa...

hejhej ! jag är absoult med i tävlingen!
länkar gör jag också.

alexandra♥ sa...

hej hej jag gillar inte armbandet utan jag ÄLSKAR DET GRYMT SNYGGA ARMBANDET!!!!! vill jättegärna vinna

knitbyme sa...

hejsan. Det är första men def inte sista gången jag är här. Vill förståss ha detta armband som verkligen är JAG. Länkar på min stickblogg. Hej hej

Anonym sa...

jösses säjer jag bara :)
Riktigt fina smycken,finare än dom på guldfynd helt klart!
Och självklart vill jag vara med och vinna detta fina smycke :)
mvh malin

V I L J A sa...

Vika fina smycken, dom föll jag för på en gång. Självklart vill jag vara med och tävla :)

mail: viljasvarld@hotmail.com

Anonym sa...

hejhej jag gillar hallon,hahaha
jag är så gärna med och tävlar<3
en lott blir det bara eftersom jag inte länkar
min mail:mathildaros@hotmail.com
och jag heter mathilda

Anonym sa...

tjo!
grattis till alla dina besökare, de var en hel del!
om jag vann skulle jag vilja ha det svarta flätade armbandet. (:
kram johanna
tuggummitatuering@hotmail.com

Mari sa...

Hej hej jag gillar dina armband men hinner inte länka nu. Har missat denna tävling precis, har ju blivit ett år äldre är nog därför!

Kramiz!

Maria sa...

Jättefina armband!

Malin sa...

Jag är med :)
Jag har även länkat: http://maulun.blogg.se/2009/september/flatat-armband.html

malin_92girl@hotmail.com

rebeccajanzon@hotmail.com sa...

jag är gärna med :)

Anonym sa...

jag vill vinna ett fint arband, tack!!!! MVH
Pippi

highiq1972@yahoo.com

Madde sa...

Jag vill absolut vara med och tävla. :)

Länkar.
http://metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.12182804

Kramar Madde.
jansson_madelen@hotmail.com
http://metrobloggen.se/vhdbrud

Anonym sa...

varfor inte:)