söndag 27 september 2009

Trött söndag

Sigrid har ätit yoggi samtidigt som jag fastnade med blicken i tvn. Snyggt!

Oj vad seg den här dagen blev. Jag var iväg och delade ett par flaskor (eller tre kanske....) vitt hos en vän igår och det var riktigt trevligt. Så idag har man inte gjort så mycket utan mest bara lufsat runt. Lagade lite höstig köttgryta med sallad till förrätt. Så lite finare middag fick det ändå bli med levande ljus vid bordet. Igår handlade jag lite gladioler, rosor och krysantemum också, så det är riktigt höstfint här ikväll.
Jag håller tummarna för att barnen somnar som de ska snart så att jag och Emil kan slåss om chipsen framför tv:n sen. Gulliga han har köpt dip också. Gott!

Imorn är det ny vecka och jag lovar att komma tillbaka till bloggeriet något piggare än såhär :)

3 kommentarer:

jessica sa...

härligt

Efwa - Medea sa...

Ser gulligt ut och hon blev väl nöjd kan jag tro!

Mari sa...

Som man bäddar får man ligga;-) men det kan det vara värt någon gång ibland.

Har ingen koll på 10hult längre så jag visst inte att det var sån kväll, förr brukade jag gå.

Kanske ska testa yoggi i håret kanske är jättebra ist för balsam.

Ha en bra dag och kram!!!