tisdag 29 september 2009

Underbart doftande te



Igår for min käre sambo ner till hemtrakterna i Gislaved för ett besök och idag kom han hem med en sån härlig gåva till oss från sin mamma. En plåtburk med mumin och helt underbart doftande te. Jag blev riktigt glader för detta så : Tack!!
Jag kan inte säga nånting om hur det smakar än eftersom jag bara hunnit gå och sniffa lite av doften. Men det verkar lovande. Även nästan så att Emil själv var sugen på att smaka, och han som inte dricker sånt annars. Ikväll blir det alltså te och Idol. Innan dess ska barnen läggas. Emil lagade helt underbar mat idag. Jag säger det igen: Han kan verkligen när han väl gör det.
Det blev en gryta med strimlad lövbiff och asiatiska smaker. Precis vad jag gillar!

Nu när den här dagen lider mot sitt slut vill jag påminna om tävlingen där man kan vinna ett valfritt flätat armband. Nu är det alltså snart ett dygn kvar att tävla, så klicka här och lämna en kort eller lång, rolig eller tråkig kommentar så är du enkelt med och tävlar!

1 kommentar:

Bloggande 4barnsmamma sa...

Dricker inta te men jag gillade muminburken!
Kram