fredag 4 september 2009

Fredag och nya smycken



Klickar du på bilden kommer du vidare till smyckesbloggen


Idag har dagen rusat väg i god fart igen. Det började med att hyresvärden här skulle fälla massa träd på baksidan, så nu ser det ut som ett slagfält där ute. Jag var uppe tidigt och lät Emil ta lite sovmorgon. Bara lite. Och sen lagade vi god lunch i form av asiatisk kycklinggryta med ris. Efter maten fick jag migrän och det blev till att sova bort nån timma för att skona mig själv från det värsta. Och det blev ju bra sen som tur var. Jag vaknade upp på såpass gott humör att jag ställde mig och gjorde chokladbollar. Nu är det kväll på gång igen. Tvn står på i bakgrunden och barnen har fått gå och lägga sig. Äntligen har Emil lagat den andra datorn så jag kan använda den. Jag har lagt upp bilder på lite nya smycken på den andra bloggen nu. Gå gärna in och kika.



Imorgon kommer Emils bror på besök och det är skoj för han är inte här så värst ofta. Sen kanske det blir en promenad med barnen i vagnen om vädret tillåter, annars får jag slänga på Sigrid lite regnkläder och gå ut och plaska lite.

4 kommentarer:

Mari sa...

Härlig smycken men har några och använder dem inte tillräckligt ofta tycker jag, synd men mitt jobb tillåter ju inte sånt.

Har inte varit på den affären men grannarna var där och jag fick ett mms av dem, verkade ha mycket fint.

Ev en runda imorgon....få se om jag har lust.

Kanske dax att fixa sprayprojektet nu innan ni flyttar;-)

Ha det så bäst i sketavädret!

Emma sa...

Oj ska ni flytta? Vad roligt:) Är det lägenhet eller hus?? Ha en mysig helg, kramar emmsan

J o h a n n a sa...

Vilka fina smycken!

Mari sa...

Jaha!! Så du tror det är en pall? Det återstår att se...
Kramen!!!