fredag 25 september 2009

Inredas återkomst och måttbandsnoja

Bild: inreda.com

En sak som jag tidigare tänkt nämna är att inreda är tillbaka. Med stormsteg! Jag beundrar att man vågar pallra sig upp efter vår tids kriser. Och det verkar de ju göra bra. En av mina favoriter hos dem just nu måste vara dessa ryska dockor. Min moster hade ett set med sådana när jag var liten. Den minsta var så miiiinimiiini liten att jag till och med tror att hon satte nån åldersgräns på att få leka med den. Så dessa nymodigheter från inreda är verkligen nostalgiska favoriter.


Ikväll sitter jag en stund vid datorn. Något klurig i kistan efter att ha ätit frallor med varm oboy till kvällens Idol. I den varma oboyen hade jag en stor näve mini-marshmallows. Ja, och sen blev det nån näve till i förbifarten till arbetsrummet. Jag sitter här med mitt trogna måttband igen. Den är nog ett måste att ha framför datorn. Jag måttar och kollar det mesta. Man vet ju inte alltid hur saker är i verkligheten när man bläddrar runt på nätet.
Har ni några "måste-prylar" vid datorn?


Sen vill jag även passa på att säga att jag är SÅ OERHÖRT glad att ni är med och tävlar. Fortsätter det på detta viset så lär det ju säkert bli en ny tävling framöver. Ni lämnar så rörande fina kommentarer och jag är verkligen inte van att få så mycket beröm, det är svårt att ta till sig men jag ska försöka.

Hoppas ni har en bra kväll allihopa. Jag ska i alla fall inte käka fler marshmallows. Nu får det vara nog!

Inga kommentarer: