måndag 14 september 2009

Klassisk ABC affisch

Jag minns själv ganska tydligt dessa fina affischer sen jag var liten. Dem fanns på dagis och det var motiv med Elsa Beskows månader och Mamma Mu. Man blir lite nostalgisk när man hittar dem på nätet såhär och jag blir lite sugen på att klicka hem någon av dem. Jag vill ju gärna föra vidare den nostalgin och glädjen till mina egna barn. Vad som inte är så jättepedagogiskt dock, är att Majas ABC affisch saknar bokstaven W. W som i WHY?? Men om man bortser från det så kan det evetuellt bli ett köp. Skulle vara riktigt fint att rama in och hänga på barnens rum.

3 kommentarer:

Emma sa...

Kommer oxå ihåg dom, är verkligen nostalgi:) Ha det bra, kramar emmsan

Emelie sa...

Tack mirka för din fina kommentar i min blogg! =) Jag är ganska nöjd själv med i vardagsrummet och toan. Nu är det bara köket, sovrummet,extrarummet och hallen kvar ;) haha.

Anonym sa...

Tack for intiresny Blog