söndag 4 januari 2009

Lite nya smycken

Idag var min mamma här och hälsade på litegrann. Det var trevligt. Vi åkte en sväng till A6(oj, så ovanligt...). Tanken var att vi skulle in på apoteket åt Emil och köpa värktabletter men man kan ju inte gå enbart in på apoteket. Så jag handlade lite kläder till kommande bebis. De första kläderna faktiskt. Sen var jag ute efter nya innetofflor, då jag totalförstört mina rosa shepherd tofflor. Först på förra förlossningen och nu när jag dessutom spillde lingonsylt på dem. Ser ut som blod. Vill helst ha likadana sådana.. men jag hittade inga.
Däremot hittade jag en liten annan sak till mig själv inne på MQ, det här fina lilla korset att ha på jackan. Pengarna för den gick oavkortat till röda korset och det var ju inte helt dumt det heller.


Och när jag ändå visar korset kan jag också visa mina nya favoritörhängen. Köpte dem på Wedins innan jul och jag tycker om dem riktigt mycket.


Jag får tillåta mig själv att köpa nåt litet fint nu när inte några kläder funkar särskilt bra med magen.

1 kommentar:

Emma sa...

Jättefina örhängen och broschen me!!!=)Hoppas allt är bra annars med dej!?;) Ha det bra, kramar emmsan