lördag 17 januari 2009

En mätsticka

Godmorgon alla solstrålar! Igår hämtades vagnen och den provkördes direkt en runda på Ikea. Mycket väl godkänd får jag väga. Den är lätt som en fjäder enligt mig. Sigrid satt så himla bra i den också. Inget gnäll där inte.
Jag och kusin unnade oss lite mat och fika dessutom. Gott!

Bild: Panduro


I veckan har Panduros nya katalog ramlat ner i brevinkastet och den var skojig att bläddra i som vanligt. Man får så mycket inspiration och idéer när man kikar i den. Den här gången hade de utökat sortimentet med väggdekorer. Och jag fastnade såklart för den här med retrodjuren. Den fungerar som mätsticka och mäter mellan 20 och 160 cm. Skulle vara perfekt på barnens rum.
Och ett bra pris hade den också, 129kr.

Idag tänkte jag göra en god middag. Får se vad det kan tänkas bli. Har lite halloumi i kylen så det ska nog bli något av den. Kanske vill Sigrid åka ut en runda med nya vagnen så då kanske det blir en runda ute i affären också. En bunt nya tulpaner skulle ju liva upp lite.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vi fastna för samma sak ! Satt och kolla på Panduros hemsida. Och det första jag ska beställa när katalogen väl dimper ner hos min är just mätstickan.. Det va tom så att lill grabben tyckte den va fin, fast den motivet inte va av bilar eller liknanden !! // M!a

jennys hus sa...

Fick också hem panduros katalog häromdagen. fanns mycket snyggt och man blir så sugen på pyssla ännu mer:-)
Kram/jenny

Lisas inredningsblogg sa...

Skönt att vagnen är bra!! :D Förstår inte hur du orkar vara ute och gå så mycket med den stora fina magen?!! Fast det måste du kanske med tanke på foglossning? Fin mätsticka och lysande pris verkligen! KRAAM på dig!