söndag 18 januari 2009

En finfin rea på nätet

Samlat kollage med mina reafavoriter från House of Hedda

Vid det här laget är det väl ingen som har missat att det är rea i var och varannan butik. Fysiska butiker och på nätet. Själv föredrar jag faktiskt att kika runt på nätet, då man slipper rota i proppfulla klädställ och butikshyllor. Oftast hittar man ju ändå inget som intresserar. Men en butik som har riktigt fin rea i år, det måste vara House of Hedda på nätet. Där skulle man nästan vilja klicka hem allting, tyvärr blir ju många bäckar små en stor å även när det gäller reashopping. Så jag får helt enkelt hålla muspekaren i styr och bara drömma lite.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Den rean har jag inte kikat in på, ska göra det nu på en gång.

~Livet i byn

Anonym sa...

Hihi oki.. Ja visst är han söt, lika så sigrid.. Tänk om kommande bebis kommer på hennes födelsedag :D Ne usch det är riktigt skrämmande, kan inte ens tänka tanken på hur man kan skada sitt eget barn :( Har ni haft en bra helg annars då? :D

Emma sa...

Där har jag inte vart inne och kikat på länge, ska göra det med en gång!!!=) Ha det bra, kramar emmsan

Anonym sa...

Gillar brickborden den har, rea kanske....får ta en titt.
En snabbis på A6 på 45 minuter resulterade i massa saker, ibland är det bra konstigt. Halva priset på reapriset på Åhlens, Iems fyndat och Duka fyndat. Nöjd och glad.

snöööööööööö, vart då? Jo var nog lite puder på bilen.

Kram! Ha det så gott!