måndag 8 december 2008

Önskelistan 9

Ljuvliga dofter är alltid poppis. Jag har faktiskt provsprayat lite Laundromat på handen idag. Skulle nog kunna sniffa den doften i en evighet. Så en sånhär parfym står också med på min önskelista (som bara bli längre och längre...)
Library of fragrance har en hel drös med olika dofter och man blir ju väldigt nyfiken på dem när man läser namnen på de olika. Dessa har jag valt ut till min önskelista:

Dessa finns att köpa på www.eleven.se
Jag vet inte hur det står till med alla andra Lindexbutiker i Sverige, men här i Huskvarna och Jönköping har de också fått in dessa dofter. Ett tips om man vill prova dofterna i verkliga livet!

3 kommentarer:

Rosa Hemmet sa...

Tjopp! Håller med dig om att det är superkul med parfymer, och det är ju inte sånt som man unnar sig själv att köpa allt för ofta! Du gav mig just en idé om att önska mig en sån :) Snart är det ju jul! jisses vad det går fort!!

Anonym sa...

Åh, då ska jag gå och sniffa på Lindex :-)
Jag skulle också vilja ha Sex and the city filmen :-) Jag såg att man får med den om man beställer en prenumeration på Damernas värld (3nr för 49,-). Billigt tycker jag :-)
Kramis

Anonym sa...

Behöver faktiskt en parfym och är otroligt kräsen fast det är nog alla. Får nog ta ett par sniffar nästa gång jag är på A6.

Kram!!