torsdag 10 juli 2008

En helt vanlig torsdag


Idag är jag som vanligt hemma och myser med Sigrid. Försöker plocka undan lite här hemma eftersom vi eventuellt får besök lite senare.

Igår var jag på bio med min kära kusin. Sex and the city. Som jag väntat på att få gå och se den! Jag tror både jag och kusin tyckte det var skönt att komma iväg på egen hand en stund. Det är rätt mysko att man kan ha så mycket gemensamt med henne faktiskt. Hade ingen kontakt med henne innan jag flyttade till Huskvarna och insåg att hon också flyttat hit ungefär samtidigt. När jag var gravid med Sigrid väntade hon sin lilla Attila två dagar efter mitt beräknade datum(fast hon fick snitt och hann få ut pojken innan jag födde Sigrid).
Den här graviditeten avslöjade jag för henne först av alla(förutom Emil då såklart). Ringde till henne och sa:

Jag: -Du, jag måste berätta nånting... kan du hålla tyst om det??
Kusin: - Jag måste också berätta nåt!! Jag är GRAVIIIIIID!!!!
Jag: -VAAAAAAAAAAA?? Jag med!!! Hahahahahah!

Här går det undan för båda två. Nu är vi med all sannolikhet lika långt gångna... IGEN!
Härligt att vi kan följas åt på det viset. Japp, jag e glad att jag har henne. Hon är bra hon, min kusin vitamin.

1 kommentar:

Anonym sa...

visst va de helt underbart o få komma iväg o va utan barn ett par timmar..o filmen va kanon...


kram kusinen din.. *ler*