onsdag 18 juni 2008

Utmaningen

Mari skickade vidare en utmaning till mig och givetvis är jag med i svängarna.


1. Vad gjorde du för tio år sedan?

Hade sommarlov och njöt till fullo tillsammans med vännerna. Följde med mina föräldrar till Finland där vi alltid spenderade somrarna. Hade drömmar om att bli frisör och hade precis fått en hund, Billy som nu bor hos och blir omhändertagen av mina föräldrar.

2. Vilka fem saker finns på att göra listan idag?
  • Packa grejerna som ska med till Gislaved
  • Njuta en stund på balkongen
  • Mata och natta Sigrid
  • Kolla på Emil som kollar på fotbollen
  • Somna i god tid
3. Godis jag gillar:

Gelehallon

4. Vad skulle jag göra om jag blev miljardär?

Hus med pool på varje kontinent, privatflyg och en rejäl slant till nära och kära. Sen skulle jag nog starta en egen butik också.. En blomster/inredningsbutik

5. Städer som jag bott i?

Gislaved(kan inte kallas stad riktigt, men det var där man gjorde däck och man passerar ofta stället om man ska till Ullared och kommer norr ifrån) och nu i Huskvarna


Utmaningen skickas vidare till de som känner för det och: Hem och inredning samt Rosa hemmet! (har full förståelse om ni redan antagit utmaningen)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad roligt med en utmaning, tack. Den ska jag anta imorgon. Tack för gratulationerna. Hälsningar Sandra

Anonym sa...

Hej mirka! ska ni vara i Gvd i midsommar? =)

mirkajohanna sa...

Yes, det blir Gvd:) Vilken söt Emelie är det som frågar?

Anonym sa...

Roligt ha er här i Gislaved längre tid!!! vi ses i morgon. Kramar!!