torsdag 29 oktober 2009

Oj vad trött jag är...


Jag trodde att jag skulle hinna packa halva hushållet idag men det gjorde jag visst inte. Det tog en stund på bvc, jag hade ju mina aningar om att Sigrid inte skulle vilja gå därifrån och jag hade alldeles rätt. Medans Viola vägdes vägrade Sigrid att ens följa med in så en sköterska fick sitta med henne bland leksakerna och "dricka kaffe". Allt var som det skulle med Viola i alla fall, hon växer helt efter sin kurva.

Jag har i alla fall hunnit med att lägga upp lite nyheter i smyckesbloggen igen. Jag blir snart helt galen på min kamera. Inga foton vill ens fastna på minneskortet längre. Suck.

Ha en fortsatt bra kväll nu. Själv ska jag titta på barnkanalen med tjejerna och vila ryggen lite.

1 kommentar:

Inspirera Mera sa...

Vad roligt, då ska jag kolla in dina nya smycken.

Svar: Vad roligt att du gillar den nya designen! Trevlig helg, kram Sandra