söndag 11 oktober 2009

Kalas och fotografering


Igår hade vi kalas för Emil och hans syster. Så Emils syster, mamma och Anders kom hit igår och vi hade riktigt trevligt. Det blev lite klassisk födelsedagsmat och klassisk efterrätt på det. Emil och hans syskon är nämligen överförtjusta i brylépudding och jag tackar inte heller nej till det:)

Emils syster älskar att fotografera så jag passade på att utnyttja henne lite för att fota oss och mina smycken. Jag är riktigt nöjd med de bilder som jag fått se hittills. Hon är så duktig hon :) Den här gången har mina smycken hamnat mot en mörkare bakgrund. Så jag kommer troligtvis att blanda dessa fina bilder med mina egna. Hon kan ju inte vara här och fota för mig för jämnan.

Själv är man lite snurrig idag. Som vanligt egentligen. Satte nyligen på kaffe och glömde att ställa in kannan i kokaren. Smart. Förra gången det blev katastrof, öste jag ersättningspulver i kokaren istället för kaffe.

Inga kommentarer: