onsdag 28 oktober 2009

Inte i toppform


Idag mår jag verkligen inte bra. Och jag kommer nog bara ta det lilla lugna och sitta och glo. Pallar inte att ta någon packning. Jag är kvinna och det vet väl ni kvinnor vad det innebär en gång i månaden. För mig är det väldigt besvärligt och har alltid varit. Men faktiskt ÄNNU värre efter att jag fött två barn.

Bloggen kommer alltså inte att läggas ner. Men jag ska flytta bloggen och det ska jag göra på prov. Funkar det inte så kommer jag tillbaka hit. När och hur kommer naturligtvis meddelas här sedan med länkning och allt.

Hu, nu behöver jag nog ett tillskott av järn snart. Och en kopp kaffe också.

1 kommentar:

mamma sa...

Ta det bara lugnt. Vi har varit och målat och städat i huset det blir jätte fint. längtar efter er. Kramar till Sigrid o Viola.