tisdag 7 april 2009

Viola




11 kommentarer:

mamma sa...

Lilla Viola är bara så fin Massa kramar till er alla!!!!!

Heléne sa...

Sååå söööt hon är!!! Fina kläder har hon me :) Vart är en fina bodyn köpt?
KRAM

Inspirera Mera sa...

Vilken liten sötunge!
Kram Sandra

Malin sa...

Vilken sötnos!

Svar: Just nu känns det som att min energi är slut:( Annars kunde jag ju slämgt över lite..hehe. Kram

Mari sa...

Så mysig hon är och växer och frodas....vad fort dom ändra sej.

Jag köpte inget speciellt i butiken bara thé och lite annat. Tror du gör rätt i som lämnar barnen hemma för det är trång och mysigt där...till övervåningen är det en smal trappa.

Ha det så gott och kram!!

Mari sa...

Så här gör jag mina kuddfodal, orkade inte fota så jag länkar dej vidare http://jennyshus.webblogg.se/2008/august/kuddfodralsbeskrivning.html

Anonym sa...

Mirka; Tack så mycket! Vad kul att du gillar Ture tupp. Tycker han är så tuff. 
Jag kan förstå att du inte hinner med att påskpynta, man har ju fullt upp med småknoddar i huset. :) Då får man vara tacksam när man får en stund över. Att påskpynta kanske inte är det första men tänker på då. Utan vila. Det är viktigare. :) Du kan ju be storasyster att pynta lite, då känner hon sig nog stor och duktig. :)


Vad söt lilla Viola är, och vilka fina kläder. Jag blir så blödig när jag ser sådana små godingar. Och avis....det är så mysigt!! Hoppas du mår bra.

Kram Malin I&D

Mari sa...

Hahaha! Jag som aldrig dricker Thé köpte det oxå....måste testa det i kväll.

Visst är den gullig den affären, härliga kläder, ODD MOLLY för den som har råd. Härliga smycken fast hade velat ha mer i inredningsväg.

Kram och ha det så gott!

emelie sa...

Så söt hon är!

emma sa...

Åh, vilken vacker tjej! :)

Elin sa...

Sååå himla söt liten plutt :) Saknar er! Massa kramar!