tisdag 28 april 2009

NYHET: Piffigt

[klicka på bilden så kommer du vidare]

Nu är det igång så smått! Mina smycken finns nu att titta på i en helt ny blogg. www.piffigt.blogspot.com .Där finns inte så många smycken än, men tids nog läggs det upp fler och det finns även möjlighet att beställa smycken. Jag kommer att länka dit i min högerspalt här i bloggen och dessutom kommer jag att skriva här om något nytt dyker upp. Tanken är att jag ska hålla igång båda bloggarna framöver.

Jag hälsar er hjärtligt välkomna in på en titt!

7 kommentarer:

Mari sa...

God morgon!!

En liten fråga: Har ett läckert armband från Edberg o co som är trasigt, det är gummibandet som är av....kan du fixa sånt?

Kram!!

mirkajohanna sa...

Kanske går det att ordna, ta med dig det när du kommer så får vi se!

Inspirera Mera sa...

Vad roligt att du gör smycken! Jag ska kolla in din sida. Kram Sandra

Emma sa...

Spännande där måste jag kika in! Kul att det kommer gå att beställa:) Ha det bra, kram emmsan

Selina sa...

Så du har börjat designa smycken nu gumman...
Good for you!!
Skulle oxå vilja göra sådant men är så tafatt, klarar ju inte ens sy en raksöm!!
Jag älskar armband, ska allt ta & kolla in här tills jag hittar något som det står Lina på ;-)

Massa Kramar

dahlarna sa...

Åh vad spännande! Måste genast kolla in din nya blogg! Hoppas att du & familjen får en riktigt mysig valborgshelg! KRAMISAR!

Mari sa...

Tänkte ju titta ut ev nästa vecka men en tand gick sönder igår, morrrrr, så det blir tandläkaren på tisdag ist. Tror inte jag är ledig förrän på Lördagen sen.

Armbandet är köpt i Butiken förresten och de kunde inte hjälpa mej.....

Men året har ju många dagar.....

Kram!