onsdag 22 april 2009

Söt topp från Lindex




Dagen susade förbi som vanligt. Hade besök av sötaste Alexandra i förmiddags och efter det har jag bara pysslat lite här hemma. Sigrid har börjat säga "Titta" hela tiden nu. Vet inte riktigt om hon förstår innebörden i ordet eftersom hon verkar kalla mig för "titta" och när hon ska säga "Viola" säger hon nåt som mest låter som "Ulla", så man är ju lite fundersam på om hon håller på och lär sig ett helt annat namn. Dessutom är våran Sigrid väldigt duktig på att förflytta saker i hemmet, så min usb-grej har hon nog gömt på ett säkert ställe. Säkert i toalettstolen, skulle inte förvåna mig. Därför blir det lite knepigt för mig att lägga in bilder i bloggen.
Självklart har jag hunnit med lite slösurfande idag också, så den här toppen hittade jag minsann på Lindex hemsida. Hur söt som helst och finns även i svart med vit kant. Jag föredrar nog den här varianten. Ett bra pris har den också, så jag får nog skynda fynda om jag ska ha en sådan. Ska snarast spana in den i närmsta Lindex-butik.
Ikväll har jag i alla fall bara njutit av en kaviarsmörgås samtidigt som jag tittat på Leila på landet och snart är det väl dags att mysa ner sig i sängen.

3 kommentarer:

emma sa...

Åh, vilken söt bild! :) Är det du som har ritat?

Mari sa...

Den var jättesöt, den passar Mirka!

Köpte en jättesöt klänning där förra vecka...Mari ska bli romantisk till sommaren....

Kram och ha det så gott! Ses!

mirkajohanna sa...

Emma: ja, det är jag som har ritat:) en tillfällig bild tills jag kommer på vad jag ska ha, den förra headern var ju inte så aktuell längre eftersom jag inte längre är gravid:)