tisdag 21 april 2009

Krångligt med krokar...

Det saknas krokar och hängare så gott som i hela hushållet. Fortfarande. Det värsta är ju badrummet där handdukarna får ligga på bänken som står där inne. Känns ju inte så där jätte skoj. Hallen och sovrummet borde också få sig lite krokar. Emil och jag har ibland lite olika åsikter angående vad som ska köpas så därför dröjer det väl ett halvår innan vi kommit fram till vad vi ska ha. Jag har tittat ut några godingar på nätet och Emil han vill säkert föreslå något som finns på hans arbetsplats. Nåt väldigt vanligt och praktiskt. Det gillar han, praktiskt. Jag gillar snyggt.
bild: www.favoritsaker.se


Snyggt är dessa pippifåglar som finns på favoritsaker. Skulle enligt mig platsa i något av de tre nämnda rummen.


bild:www.rum21.se

Eller ännu bättre. En Wave-hängare. Ståpäls på mig och lyckan skulle vara total. Men var? Det vet jag inte...

Men nog ska jag klämma in den nånstans. Ska ta en funderare över det nu när jag snart ska ut på promenad.

4 kommentarer:

Heléne sa...

Två mycke snygga hängare!! Har spanat in dom själv :)
Kram

Mari sa...

Wave-hångaren går inte av för hackor. Fåglarna var oxå jättemysiga. Det är inte lätt det där. Såg att IKEA fått en hatthylla som påminner om den jag gjord.

Tatueringen är gjord hos Tatto art på Östra storgatan, en nyanställd kille som är jätteduktigt och supertrevlig, vi passade på att berätta våra levnadshistorier under arbetets gång...han var noga med att jag skulle ha den som jag vill.

Dottern har en i nacken, kan se om jag kan maila den till dej.

Hoppas ni bott in Er nu, ska baske mej ta en tripp utåt och kanske snika till mej en kopp kaffe?

Ha det så gott och kram!

Inspirera Mera sa...

Ja det är inte lätt alla gånger att hitta något som båda gillar. Wavehängaren skulle jag gärna ha här hemma, men den ryms tyvärr inte i våran pyttelilla hall.

Svar: Tack! Jag kunde helt enkelt inte hålla mig längre :) Kram Sandra

Emma sa...

Gillar dina fina förslag, pippifåglarna e ju för söta! Wavehängaren har jag en och jag e så nöjd, man får plats med så mycket men jag skulle gärna ha en till (blir man aldrig nöjd??;)). Du/ni kommer nog fram till något jättebra tror jag!!!:) Ha det bra, kram emmsan