lördag 4 oktober 2008

Morgonpigg

Nu är jag så gott som klar för att sticka iväg på en silverkurs. Mamma infinner väl sig inom den närmsta halvtimman så jag passar på att blogga nu när Sigrid sover och innan de kommer. Pappa ska ha hand om Sigrid idag för Emil åkte på kryssning.

Jag är väl inte jättebra med uppdateringarna i bloggen nu på senaste. Det är väl en del saker som kommer ivägen och så kan det ju vara ibland.

Tänkte även visa er som inte sett, Ikea har fått in ett superfint sidobord! Den hör till ikeas stockholm-serie, vilket också sätter priset 899kr på den. Skivan är i härdat glas och under den finns det ytrymme för förvaring. Diametern på den runda glasskivan är 36 cm, nätt och fin. Själv skulle jag kunna tänka mig att ha en sådan vid soffan hos oss, men den skulle förmodligen inte gå så bra med nuvarande vardagsrumsbord. Och nytt sådant ska vi inte skaffa än på ett tag.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ohh silverkurs, vad är det? Låter spännande...

Anonym sa...

hejsan, jag gillar det här avlastningsbordet jättemkt skulle vilja ha det vita :)

Anonym sa...

Vilket snyggt sidobord! Vad innebär det att gå en silverkurs? Kram Sandra

Lisas inredningsblogg sa...

Åhh silverkurs! Skoj!
Hmm ja, Mari berättade om fåren, vi hade ingen aning. Ska ta och uppdatera mig på saken, så tack för att du sa till!!!

Ha en trevlig söndag!