tisdag 14 oktober 2008

Ljusstickor

Bild: perlanliving.se

Det var faktiskt Emil som fann dessa sticks förra året när han skulle handla en födelsedagspresent. Paketet var redan inslaget när han kom hem med det så jag fattade inte riktigt vad det var han menade när han sa att han köpt pinnar som man tände, som stod i ett glas med lampolja. Så när personen som fick presenten öppnade den blev jag själv riktigt förtjust i den här fina lilla saken. Har sedan dess glömt bort det helt och nu fick jag upp ögonen för dessa pinnar igen, när jag tittade in i perlans underbara webbutik.

Så enkelt men så snyggt. Och mysigt!
Jag skulle lätt vilja ha en sådan själv!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Dom är riktigt snygga!
Kram

Anonym sa...

Kollade oxå in hos Perlan och såg dessa gobitar.
Då vet du vad du vill ha av tomten men du kanske inte kan vänta så länge...........

Ha en bra dag!
Kram!

Anonym sa...

åh då ska jag lämna tillbaka mössan :)

Vad för kött kokar du då du gör dillkött? Har du nått recept att dela med dig? :)

Rosa Hemmet sa...

Tjopp! Ja du det var verkligen fina, din karl har ju verkligen feeling för sånt där. Du kan ju lugnt släppa iväg honom på vilken shoppingtur som helst och ligga kvar i soffan själv ;) Okej shoppa är ju faktiskt något av det bästa som finns, men ibland är det ju bra att kunna slippa, om inte tiden räcker till!! Snygga var de iaf, kanske man skulle klippa till såhär till vintermörkrets inträde? man slipper ju även starinspill:) ha de gött bruden!

Emelie sa...

Jättefina! såna skulle jag med kunna tänka mig att ha =) Har ju glömt att fråga dig; Hur passade kläderna vi köpte i Thailand? haha, jag hoppas nåt passade någotsådär iaf. =) Kramar!