torsdag 30 oktober 2008

En hälsning till tomten:


Igår satt jag en stund och funderade på vad jag önskade mig i julklapp. Tittade på olika hemsidor och hamnade bland annat på Rusta.
Hittade dessa kuddar för enbart 49 kr!!! Jag vill ha 2 st vita och 2st rosa!
Har inte sett dem i verkligheten, så jag kan inte avgöra om de är lika fina som på bilden. Jag tar gärna emot omdömen om någon sett dessa i verkliga livet.

(har nämligen ingen bil, så jag har inte så lätt för att ta mig till Rusta hur som helst)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas tomten kan läsa nu bara ;0) Min tomte både ser och hör dåligt då det gäller mina inredningsönskelistor!!

~Livet i byn

Anonym sa...

God morgon!!

Vilket inne sittarväder vi har, man blåser ju bort idag.
Vi skulle gå till torget med våra brukare idag men det verkar inte så himla kul, tänk att gå över Munksjöbron, hemska tanke....

Var på Rusta häromdagen men såg dem inte faktiskt. Såg en massa andra kuddar men det är möjligt att jag missade dem.

Fick med mej en massa ljus hem det går ju åt en del sånt nu!!

Kram och ha en bra dag!!

Sandra / Vit design sa...

Vilka härliga färger det var på kuddarna!
Ha en trevlig helg, kram Sandra