lördag 31 maj 2008

Oj vad tiden rinner iväg

...skulle bara sätta mig vid datorn en liten kortis och nu är klockan närmre tolv. Inte ens duschat ännu. Idag ska jag faktiskt ta och åka ut en sväng. Inta kan man sitta inne och uggla i detta underbara vädret. Kanske skulle man ta och köpa hem lite glass också. Emil jobbar ju, så det är inte så kul för mig att vara ensam här hemma. Jag har ju Sigrid i alla fall. Hon har varit en riktig buse nu på morgonen. Hon har lärt sig hur hon ska ta sig fram om hon ligger på rygg, hon förflyttar sig riktigt snabbt och det går inte att hålla kvar henne under babygymmet. Hon har även visat att hon kan hålla nappen själv och sätta in den i munnen. Min duktiga lilla plutta.

Är riktigt baksugen nu också, så det kanske blir nåt gott sen. Pratade lite om att jag skulle baka de där pizzabullarna till Emil i kväll. Kan ju vara gott att äta lite framför tv:n när han kommer hem. Jag har även lagt en beställning på nya bakgrejer hos kakburken. Men jag vill ha grejerna nu, nu nu!!! Har bland annat beställt lite nya formar..men de ska sparas till dopet.

Ha en skön dag allihopa!

Kramkram

Inga kommentarer: