onsdag 30 april 2008

Nu är det avgjort

I lördags när vi var i Ullared började Emil prata om en ny tv igen. Han ville väl hellre ha en ny sådan istället för soffa. Så han föreslog att vi skulle köra Sten, sax, påse om saken. Bäst av tre. Där stod vi på nedre plan bland dataspelen och gjorde upp om saken. Jag vann naturligtvis direkt.

Ja, vill han så hemskt gärna ha tv nu så går det ju bra. Jag ger med mig ändå.

Men jag har ju faktiskt hittat ytterligare en soffa som faller mig i smaken. Kanske kan den bli våran nästa vecka:)




Bryssel XL från EM



2 kommentarer:

Anonym sa...

Tjoho fröken! Måste ju säga att jag tillhör en av dina flitiga fans. Jag har den soffan. Bryssel XL den är jätteskön och helt toppen..=)
Kramar K-son

mirkajohanna sa...

Då litar jag på dig k-son! :) Skitsnygg är den ju oxå! Ha det fint gumman! Kram