tisdag 15 april 2008

Helgen

Helgen spenderades till största del i Gislaved. Vi kom hem igår och det var Emil som fick ett litet ryck och ville åka ner och träffa vänner. Men innan vi åkte ner var svärmor uppe och hälsade på. Hon, jag och Sigrid hade en trevlig shoppingdag på Ikea och så hann vi även med att smyga in på Mio och provsitta soffor.

Väl nere i Gislaved passade jag på att träffa Elin, som gav mig choklad, en bok, ansiktsmasker och en lott i försenad födelsedagspresent. Blev verkligen jätteglad för det! Sedan lagade hon supergod mat som vanligt, så tiden hos henne rusade ju bara i väg. Och sen var jag såklart hemma hos mamma och pappa lite grann.

Igår när vi kom hem var vi på läkarbesök med Sigrid och allt var som det skulle. Hon hade visserligen inte gått upp så mycket i vikt men så kan det ju vara ibland och det är ju inget onormalt.

Snart får det väl bli en promenad i solskenet. Kanske en sväng till affären för att se om de har dagens JP så jag kan se om vi är med på bild idag. Just nu ligger Sigrid och sover i sittern och jag har slängt i mig lite pyttipanna. Gott!


Sigrid och morfar

Inga kommentarer: