måndag 28 april 2008

Uppe med tuppen

Snart ska jag gå till BVC med Sigrid. Dags för ytterligare en vägning och denna gången är jag ganska säker på att hon gått upp som hon ska.

Vi har varit i Gislaved och Ullared i helgen och där nere har hon ätit som aldrig förr. Har både ammat och jag har gett ersättning. Får se om jag fortsätter med ersättning nån gång om dagen nu framöver.

I ullared var det mycket folk som vanligt. Slapp som tur var köerna ut, för det är väl det som är jobbigast. Sigrid klarade det kanonbra. Hon var fortfarande på lika strålande humör när vi satte oss i bilen igen. Och vi handlade väl en hel del hushållsgrejer och så blev det nya härliga sovkuddar.

Helgen rusade förbi i alla fall, trots lite motgångar. What doesn't kill you makes you stronger, som man säger. Och jag har ju Emil och Sigrid, som är mina finaste älsklingar i världen.

Inga kommentarer: