onsdag 23 april 2008

Godmorgon!

Ja det var väl på tiden att jag satte mig och skrev ett nytt inlägg. Nu är det redan onsdag morgon och solen skiner helt underbart. Sigrid har sovit som en stock i natt och det beror väl säkert på att hon ville vara vaken när hon fick så mycket besök igår. Först kom kusinen med sin lille bebis och efter det var jag uppe på återbesök hos barnmorskan. Sen kom min pappa med Emils bror och hälsade på.

Idag ska jag nog bara ta det lugnt här hemma. Sigrid måste äta ordentligt tills imorn så att hon har gått upp i vikt när vi går till bvc och väger henne igen. Annars är det ersättning som står på menyn framöver och det känns ju lite ledsamt för min del men det är ju inget att göra nåt åt. Hon klarar ju sig fint med det också.

Japp, nu kallar plikten som mamma!

Inga kommentarer: