torsdag 10 april 2008

Slödag

Idag tänker jag inte gå ut. För nu har jag varit igång i två dagar och jag känner att jag börjar bli lite knasig i kroppen. I natt hade jag jätte ont i halsen och jag hoppas verkligen inte att det är något jobbigt som Emil smittat mig med. Fast jag mår bättre nu på morgonen. Käkade nyss frukost och jag drack minsann ett glas mjölk som smakade himmelskt. Ibland är det väl bara så. Nästa glas med mjölk smakar troligtvis inte lika underbart som det första.

Igår på kvällen lagade Emil en hemlig middag till mig medan jag och Sigrid fick vänta i sovrummet. När jag kom ut i köket hade han gjort mys med ljus och grejer. Han hade gjort jätte goda köttfärsbiffar igen. Han lyckas ju alltid väldigt bra med sådana. Och idag finns det fortfarande kvar en portion som jag kan värma :) Så inte behöver jag ens anstränga mig och laga mat.

Sen tänkte jag bara visa vårat nya servettställ som jag köpte på Village förra veckan när jag strosade runt på A6 en dag.

Inga kommentarer: