måndag 29 juni 2009

Nu mina vänner..

Bild: www.russinnet.se

.. måste jag bekänna att det inte kommer att komma några bilder från mitt håll på ett tag. Inte ens värdelösa bilder. För Emil säger att han ska lämna datorn på lagning och det är ju min bloggdator såklart. Det här stora åbäket förstår jag mig inte på så jag får helt enkelt underhålla så gott jag kan med andra fina saker man hittar i internetvärlden. Har ni bilder på er själva eller eran hund så är ni hjärtligt välkomna att medverka i min blogg. Eller en bild på vad som helst.

Den här gången visar jag i alla fall en bild på den här fina pipmuggen med världens bästa funktion. Nämligen tippskydd! Den välter liksom inte. Kan dock kastas i golvet för det. Nån som har en lösning på det kan skicka idén till mig och låta mig ta patentet. Förutom ett finurligt tippskydd så är den söt också. För 79 riksdaler går den att köpa i fina butiken Russinnet. Där älskar jag nog varenda pryl!

Må så gott!

1 kommentar:

Ingrid sa...

Nä men så trist!! Jag har fått tag på en vit sådan blus - tror jag!! Men jag vågar inte hoppas att det verkligen är så?? Hade helst viljat ha en puderfärgad...

Har du vägarna förbi kan du ju kika vad de har. Men du behöver inte gå speciellt för min skull.

~Livet i byn