måndag 27 augusti 2007

trött..

Har nog inte varit såhär trött på väldigt länge. Känner mig helt slut i hela kroppen och kommer nog snart lägga mig tillrätta i soffan.

Idag har jag varit i skolan hela dagen. Kollat runt på bibblan och varit i kyrkan på föreläsning. Gillade inte riktigt den där idén med att vi skulle sitta i kyrkan när det inte fanns tillräckligt med salar på skolan. Kyrkbänkar är verkligen sådär obekväma som det sägs att de är och dessutom kunde man nästan trott att man hamnat i en bastu. Träpaneler över väggarna och inte en chans att andas normalt i hettan. Och sen mitt känsliga luktsinne.... usha...

En sak har jag i alla fall lärt mig idag: De har sanitetsbehållare för bindor o tamponger på kyrkans toaletter. Trodde faktiskt att de var emot allt som hade med mens att göra. Att det typ inte fanns nåt som hette mens i deras värld.

Hepp, ska förbereda mig vid tvn nu. Ska kolla på ID på femman, ett tävlingsprogram om fördomar... sådana som jag är helt fri ifrån...

Inga kommentarer: