torsdag 16 augusti 2007

En ganska bra torsdag..

Idag har dagen varit ganska bra. Trots att illamåendet håller i sig något.
Emil och jag har kollat runt på a6 och givetvis har jag hittat tusen saker jag vill ha.
Det fanns en stickad klänning i grått på h&m's mamma avdelning som jag verkligen gillade. Den hade varit kanonfin med leggings och en tröja under. Kanske får bli en sådan nån dag framöver.
Jag är egentligen mest sugen på en väska som passar sig att ta med sig till skolan med alla böcker i och som samtidigt är snygg. Har ännu inte hittat den ultimata och det skulle va kul att ha en ny vanlig äska innan skötväskan åker fram när ungen tittar ut.


Sen köpte vi gardinstång och nån stekspade. Blev en lampa till sovrummet. Äntligen! Lite ljus också, naturligtvis. Man lämnar ju aldrig ikea utan ljus med sig i kassen.
Vi hann även med lite fika med kladdkaka:)

När vi skulle hem tog vi en avstickare i Hva centrum och handlade lite mat och hyrde lite filmer.

Så nu har jag sett 'Se upp för dårarna' och käkat stekt ägg.
Filmen vart klart godkänd.

Nu ska jag väl ta o sova bort illamåendet... och hoppas att jag inte drömmer lika skumma drömmar i natt som förra..

Inga kommentarer: