onsdag 15 augusti 2007

Det kliar i fingrarna..

Har varit hemma idag. Magen har strejkat igen och i morse vart jag så rysligt illamående att jag inte ens kunde somna om vid 7-tiden. Tur jag lyckades sova en liten stund sen ändå. Men det är väl så det är ibland och det är bara till att acceptera.

Har i allafall hunnit bli riktigt sugen på att sy nånting till 'Orvar'. Symaskinen står inne i klädkammarn och gör ingen nytta alls. Jag får nya idéer hela tiden och borde faktiskt vara duktigare på att få ner dem på papper.

Tänkte att jag kunde sy enklare saker som:

  • örngott och påslakan
  • en väggförvaring
  • filtar, som även kan broderas på
  • haklapp
  • skallror
  • dreggel-scarf

Men nu ikväll ska jag nog i allafall ta och fortsätta med min mobil som ska hängas nånstans inne i barnkammaren. Ringen som alla djur ska hänga i är i allafall färdigt klädd med vitt siden band.

Inga kommentarer: