tisdag 21 augusti 2007

Enligt ryktesvägen..


...är IKEAs spjälsäng, Gulliver ständigt slut och finns ej i lager någonstans. De som beställt sängen har tydligen bara fått framskjutna lev.datum och de har fått vänta väääääldigt länge.
Kollade nyss upp hur det låg till med sängen på IKEA i Jönköping och det verkar vara svårt att få tag i den..
Vill ju gärna ha just den sängen men det blir väl till att tänka om då..

För övrigt kan jag berätta att jag varit i skolan idag. Som ett nervöst litet barn släpade jag med mig en morgontrött sambo. Sen sket jag faktiskt i att vara med på insparken... så egentligen är det nog ingen som känner till att jag går på Lärarprogrammet. Jag fanns iallafall inte med bland listorna om grupperna till insparken. Äh, vem bryr sig, det är ju bara en JÄTTE ROLIG grej man gör en gång i livet!!!!!!!!! Jag är på smällen och kan ändå inte ställa mig i trånga utrymmen och springa runt med en skitig overall på stan, kan ju faktiskt snubbla...
Och överkänslig är jag också.. här lipas för allt o inget!

Japp, men nu är jag iallafall studerande på Jönköping University och jag köpte mig två linjerade block och en tröja på H&M som tröst. Skit att jag inte har några skor till....

Inga kommentarer: