tisdag 28 augusti 2007

Det blir svårt..

Halkade för andra gången idag in på emmaljungas hemsida. Första gången vart sidan så långsam att jag bara gav upp. Nu har jag fått förklaring på varför det vart så slött på sidan. De höll ju på o fixade in de nya 08-modellerna!!
Har hittat några tänkbara färger o modeller och fastnade dessutom för den vita skötväskan. Must have!
Men det blir säkert en city cross med citykorg som var tänkt från början...men vilken färg ska man välja?
Ja, nu kommer jag snart lägga mig i sängen och tänka på det här så att jag knappt kan somna..

För övrigt så gjorde jag ett skumt test på engelska innan. Om barnets kön.
En av frågorna var bland annat om min mamma hade grått hår eller om hon färgade det.
Resultat: med 73% säkerhet, det blir en flicka.

Tror jag nog inte...

Inga kommentarer: