torsdag 23 augusti 2007

Känslig näsa..

Då var det dags att börja avreagera sig på alla dessa dofter/odörer/lukter som finns runt omkring mig jämt och ständigt.

Fy *censur*, vad illa jag mår av det! snart står man inte ut och varje gång ska jag ska kliva på bussen till stan är jag medveten om att jag tar en stor hälsorisk. Risken är stor att jag kastar upp frukosten på grund av att någon passerar förbi mig på bussen och luktar ILLA!
Jag har kommit fram till att jag ska sitta långt fram och det hjälper något att vifta med en metro-tidning framför ansiktet. Men hur ser det ut för de andra resenärerna?

Sen är det ju inte så smidigt att springa ut från skolan mitt i allt när man står o trängs med massa andra elever...andra elever som luktar skit.

Och bearnaise-sås ska vi inte tala om.. Att bara tänka på vad det luktar får mig att nästan klökas. Och spolarvätska. Speciellt den pappa har i sin bil.
Jag antar att du läser det här pappa: Så använd den INTE när jag är med i bilen!

God natt!




1 kommentar:

Anonym sa...

Åå herre gud. jag hoppas inte jag lider av det där när jag är gravid nån gång i framtiden. Har redan så superkänsligt luktsinne så de finns inte! Känner precis ALLA lukter i min närhet! som en jävla blodhund fan!! //H