måndag 10 mars 2008

Äntligen!

Nu har jag äntligen köpt det där tyget på Åhlens som jag länge velat ha. Ska sy gardiner av det men vet än så länge inte om det ska få pryda fönstret i Sigrids rum eller i köket. Det är tur att det är samma mått som gäller, så att jag kan växla mellan rummen om jag vill.



Sen hittade jag äntligen en tvålpump för enbart 39kr på Hemtex
Och sen har jag äntligen fått åka och kolla ut handtag till skåpsluckorna i köket. Ett provexemplar fick följa med hem och den ska det bli. Imorgon åker vi och köper resten! Före och efter-bild kommer!

Och igår fick vi äntligen hem förstoringarna på Sigrid, som hennes farmor beställt. Köpte en ram på ikea och såhär fint blev det:



Så nu är man lagom trött efter att ha irrat runt på Ica-Maxi också. Köpte lite påskfjädrar och farligt mycke lösgodis. Sigrid bajsade på Emil, soffan och sin jacka precis när vi kom hem. Så nu går tvättmaskinen varm igen. Antagligen får jag springa ner och boka tvätt(behöver en större maskin) så att jag får sofföverdragen rena. Det ser rätt skrämmande ut med de blåa sofforna som döljer sig under överdragen...

1 kommentar:

Anonym sa...

HaHa hos er händer det mycket roligt men också mycket tokigt. Tänk att en sån liten prinsessa kan ställa till det.